piątek, 29 marca 2024

Wiadomości

Wieści z Mlekpolu

Śmietany Łaciate wciąż są na 100%.

Kolejna odsłona kampanii SM Mlekpol „Śmietana na 100%” zachęca konsumentów do kulinarnego wykorzystywania produktów z tej kategorii zarówno w domu, jak i w plenerze.


Koncepcja kampanii stanowi kontynuację idei „Śmietana na 100%”, podkreślającej, że Łaciata jest w 100% naturalna, w 100% gęsta i w 100% tradycyjna. W ramach aktywacji powstał spot promujący drugi cykl filmów Łaciatej Akademii, która nadal inspiruje oraz edukuje konsumentów kulinarnie, prezentując sposoby zastosowania śmietany w kuchni. W tegorocznej edycji produkt Mlekpolu pojawia się w kontekście wspólnego przygotowywania i spożywania posiłków - podczas pikniku, grilla czy ogniska. Gospodynią Łaciatej Akademii niezmiennie pozostaje Anna Marciniak, stylistka żywności i szefowa kuchni, a od roku także ambasadorka śmietany Łaciatej. Dla Anny Marciniak gotowanie to sztuka, ale także prostota - „okraszone” dodatkowo filozofią zero waste. 

 

Sercem działań prowadzonych w ramach kampanii jest serwis www.smietanalaciata.pl , wspierany kampaniami video i bannerową, szerokimi działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami dla konsumentów oraz udziałem influencerów na Instagramie i TikToku. 

 

Wobec wyjątkowo pozytywnego przyjęcia ubiegłorocznej kampanii marketingowej śmietan Łaciatych 12% i 18% kontynuujemy działania pod hasłem „Śmietana na 100%”. Służą one budowaniu świadomości marki oraz popularyzowaniu tej kategorii produktów, a zaplanowane zostały zarówno w przestrzeni digitalowej, jak i social mediowej. Prowadzimy intensywną współpracę z influencerami, aby podkreślić walory tradycyjnych śmietan Łaciatych - na najpopularniejszych obecnie kanałach, takich jak Instagram i Tik Tok. Wszystkie aktywności zostaną wsparte kampanią video oraz emisją spotów reklamowych w największym stacjach telewizyjnych. - mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

 

Za realizację kampanii z ramienia SM Mlekpol odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka, Brand Manager marki, za strategię i kreację odpowiadają zaś agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.

 

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.